
Aleksandra Mućko
Specjalistka w obszarze obsługi klienta z wieloletnim doświadczeniem, zdobytym między innymi w Dziale CRM i Kontaktów z Klientami czy Dziale Obsługi Klientów, w obsłudze posprzedażowej ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych oraz życiowych, również oceniając jakość kontaktu z klientem – zarówno telefonicznego, jak i pisemnego. Moje kompetencje obejmują odsłuchiwanie rozmów i ocenę interakcji z klientami, co pozwoliło na skuteczne identyfikowanie obszarów do poprawy w komunikacji. Wdrażając nowych konsultantów oraz przygotowując ich do efektywnej obsługi klienta, stworzyłam nowoczesne materiały szkoleniowe. Moje doświadczenie w szkoleniu pracowników oraz umiejętności w zakresie obsługi trudnego klienta sprawiają, że potrafię nie tylko przekazywać wiedzę teoretyczną, ale także rozwijać praktyczne umiejętności potrzebne do radzenia sobie z wymagającymi sytuacjami. Moja wiedza, doświadczenie oraz pasja do doskonalenia jakości obsługi klienta stanowią cenne wsparcie dla zespołów w różnych branżach.Stowarzyszenie branży eventowej jako New Business Manager · pozyskiwanie i nawiązywanie długoterminowych relacji z Członkami Stowarzyszenia · organizowanie spotkań networkingowych i wydarzeń branżowych · wdrażanie strategii wspierających rozwój Studium Event Management na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego · współpraca oraz koordynowanie działań z podwykonawcami i partnerami.
Moje doświadczenie oraz wiedza, zostały potwierdzone pisemnymi referencjami. Za wkład w rozwój kierunku Event Management, Uniwersytet Warszawski ufundował mi roczne Studium, właśnie na tym kierunku.
Doświadczenie non-profit: - organizacja oraz opieka nad panelami dyskusyjnymi podczas Event Biznes. Pomoc podczas charytatywnego spotkania Elfy. Must Be The Music./Got to Dance: Obsługa uczestników oraz jury w trakcie nagrań castingowych.
Obsługa realizacji produkcji filmowo-telewizyjnych · współpraca z reżyserem i scenarzystą w celu zrozumienia wizji filmu i oczekiwań dotyczących obsady · weryfikacja aplikacji i portfolio potencjalnych kandydatów · prowadzenie bazy danych oraz komunikacja z zespołem produkcji w celu aktualizacji informacji na temat wyboru kandydatów · organizowanie otwartych castingów oraz monitorowanie mediów społecznościowych w poszukiwaniu potencjalnych kandydatów
Wykształcenie: Licencjat (Lic.), Ekonomia, Magister (Mgr), Zarządzanie Uniwersytet Warszawski Studium Event Managemenet
Pracowałam dla: PKO Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A PKO Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Bolttech Poland Sp. z o.o. (partner między innymi Orange, T-Mobile, Apple)